Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem www.simons.com.pl jest prowadzony przez firmę SIMON’S KNIVES MANUFACTURE reprezentowaną przez Pana Symona Szlagóra, ul. Bielska, nr 21, kod 43-356, Bujaków, NIP 9372719703, REGON 382579828, tel. 501 350 685, e-mail: info@simons.com.pl
- Sklep www.simons.com.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Sklep internetowy realizuje zamówienia z wysyłką do Polski i innych krajów. Przy zamówienia z zagranicy – warunki wysyłki – w szczególności koszty są podane po wybraniu kraju docelowego podczas składania zamówienia.
- Informacje o dostawie zagranicznej są dostępne pod adresem e-mail: info@simons.com.pl
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.simons.com.pl mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.simons.com.pl użyte są w celach informacyjnych.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Definicje
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- REGULAMIN – zbiór przepisów normujących zasady obowiązujące podczas korzystania z niniejszego Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.simons.com.pl
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – SIMON’S KNIVES MANUFACTURE, ul. Bielska, nr 21, kod 43-356, Bujaków.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną przez sprzedawcę, polegająca na rozsyłaniu zainteresowanym informacji handlowych i reklamowych na podany przez zainteresowanego adres e-mail.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie złożone elektronicznie lub telefonicznie o chęci zawarcia umowy (zamówienia produktu lub usługi).
Warunki zawarcia umowy sprzedaży
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu jest podana w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Produkt dostarczany poza granice Unii Europejskiej może rodzić po stronie Klienta obowiązek zapłaty cła lub stosownego podatku zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju przeznaczenia. W celu uzyskania dodatkowych informacji Klient proszony jest o skontaktowanie się z właściwym organem ds. celnych lub akcyzowych. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów do asortymentu oraz przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać:
- poprzez witrynę internetową – www.simons.com.pl
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@simons.com.pl
- telefonicznie pod numerem:
- Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 13:00
- Sprzedawca jest płatnikiem VAT i do każdej transakcji sprzedaży produktu wystawia dokument sprzedaży.
Sposoby płatności
- Wpłata na konto firmowe:
Bank Bank Pekao S.A.
Właściciel rachunku bankowego:
Szymon Szlagór
Nr konta:PL70124064491111001095327573
Adres:
ul. Bielska 21, 43-356 Bujaków
Przelew zagraniczny:
IBAN: PL70124064491111001095327573,
BIC: PKOPPLPW
W tytule płatności proszę podać nr zamówienia.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 10 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
Koszt, termin i sposób dostawy
- Czas i koszt dostawy zamówienia zależy od wybranej opcji dostawy, kraju oraz sumy zamówienia.
- Dostawa na terenie Polski jest uzależniona od indywiduwalnych regulacji wybranego operatora.
- Zamówienia z przedpłatą on-line: InPost-kurier 16 PLN, Paczkomat 12 PLN,
- Zamówienia płatne za pobraniem: InPost kurier 20 PLN,
Reklamacje
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć produkt będący przedmiotem umowy – bez wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie sprzedanym w tej samej chwili – przez okres 2 lat.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego produktu z umową, konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby konsument wypełnił Formularz reklamacyjny i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji sprzedawcy.
- Firma Simon’s Knives Manufacture rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o stanie realizacji reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma produkt (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe, zostanie zwrócony koszt wadliwego produktu.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z informacją o braku zasadności reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta Konsument zawierając umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu. W przypadku odstąpienia od umowy konsumentowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy konsument wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez sprzedawcę – sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób dostawy. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza (załącznik nr 2).
- W ciągu 14 dni kalendarzowych, Klient otrzyma zwrot należności za dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu do Klienta. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.